• 1. Guide til køb på www.begravelseskassen.dk

Køb af medlemskab på www.begravelseskassen.dk sker med kreditkort, eller anden betaling som accepteres via hjemmesiden.

Ved købet skal du som kunde, svare på en række spørgsmål om dit helbred.

Har du ikke problemer med helbredet, er svarende enkle og du bliver medlem med det samme.

Hvis du er ryger eller eksempelvis har haft en livstruende sygdom, så skal Begravelseskassen have flere oplysninger før du er fuldt dækket. Dette kan ofte klares i løbet af en uges tid, og forudsætter et lægebesøg og en udskrift af din journal som vores læge så gennemgår. Der vil være en engangsomkostning til Begravelseskassen på 500,- hvis vi bliver nødt til at bede om uddybende helbredsoplysninger, og dette bliver sendt til dig på en faktura. Du kan selvfølgelig sige nej, og stoppe din indmeldelse, så er der ikke yderligere omkostninger.

Når du melder dig ind, vil du blive trukket for den resterende indeværende måned. Herefter vil Begravelseskassen trække penge fra din konto i starten af de efterfølgende måneder. Hvis du grundet de uddybende helbredsomkostninger vælger at stoppe som abonnent, vil den første indbetaling være tabt.

 

  • 2. Persondatapolitik

Hos Begravelseskassen.dk har vi taget en række forholdsregler for at gøre dit køb risikofrit. Når du betaler med kreditkort, opbevares dine kortoplysninger ikke hos Begravelseskassen, men hos vores bank (lovkrav). Oplysninger sendes i krypteret form direkte til banken gennem en SSL-certificeret server. Det er derfor sikkert at anvende kreditkort som betaling samt at indtaste følsomme oplysninger på Begravelseskassen.

Køb med kreditkort er underlagt de sædvanlige regler for kortbetaling. De oplysninger, du afgiver om dig selv, vil udelukkende blive brugt over for relevante offentlige myndigheder, til etablering af nødvendige papirer til begravelsesmyndigheder samt til rekvirering af service i forbindelse med begravelsesceremonien. Alle fremsendte juridiske dokumenter opbevares forsvarligt.

Vi foretager kun registrering af dine civile og personlige oplysninger, herunder adresse, CPR nr., mobiltelefon nr. og e-mail adresse, med det formål at kunne give dig de ydelser, du har bestilt. Hertil skal der afgives civile oplysninger, herunder ægtefælles navn, adresse og generelt oplysninger om dine ønsker ved din afsked.

Du har altid ret til at gøre indsigelse mod registreringer, og du har ret til indsigt. Henvendelser i forbindelse med persondataloven bedes du rette til info@Begravelseskassen.dk

Alle dokumenter, som indeholder CPR nr., transmitteres krypteret og/eller sendes via GLS/Post Danmark. Der anvendes cockie og logstatistik af al brugeraktivitet på Begravelseskassen for aktivt at kunne overvåge kørende begravelsesforretninger.

 

  • 3. Accept af handelsbetingelser

Du skal være fyldt 18 år, være myndig og kunne acceptere disse handelsbetingelser, hvis du ønsker at benytte https://begravelseskassen.dk. Kan du ikke acceptere disse vilkår, må du ikke bruge denne hjemmeside. Du opfordres til at udskrive og læse betingelserne grundigt igennem og gøre dig bekendt med forpligtelser og rettigheder, inden du køber vores produkter eller serviceydelser. Ved brug af denne hjemmeside bliver du bedt om aktivt at acceptere vores handelsbetingelser, og du modtager efterfølgende en kvittering herfor pr. e-mail. Hvis der er et ønske om efterforsendelse af kvitteringen/ordrebekræftelse, kan der rettes henvendelse på info@begravelseskassen.dk for at få denne fremsendt igen.

 

  • 4. Udbud af produkter og serviceydelser

Begravelseskassen.dk er en forretning som administrerer indbetalinger for medlemmer, og såfremt et medlem dør, så dækker begravelseskassen.dk omkostninger op til 25.000,- ved dødsfald. Dette er som regel nok til at dække alle omkostninger ved en bisættelse/askespredning, og gør at de pårørende ikke har yderligere omkostninger end kaffe og kage efter ceremonien.

Der findes i dag forskellige produkter, alt efter din alder. Det er muligt at dække en husstand ind, med 2 voksne og børn under 18 år.

Begravelseskassen benytter egnede bedemænd til vor service, og det er Godafsked Bedemand som forestår denne service pt.

Godafsked Bedemand er landsdækkende, og kan hjælpe dig over det meste af Danmark. Hvis du har spørgsmål til din lokation, så kan du skrive til info@begravelseskassen.dk for yderligere hjælp.

 

  • 5. Priser

Det er kun muligt at betale med Dankort, VISA eller MasterCard på Begravelseskassen.dk.

Kvittering herfor fremsendes altid pr. e-mail. Mangler du en kvittering for dit køb, bør du straks tage kontakt til os for fremsendelse af kopi.

Alle priser på Begravelseskassen.dk er angivet i danske kroner og er inklusive 25 % moms på momspligtige poster.

Betalingskortgebyr oplyses inden køb. Et eventuelt gebyr for ydet indtastningsservice vil også blive tillagt, inden du accepterer dit køb. Der pålægges ikke transaktionsgebyr på betalingen.

Beløbet trækkes den 1. i hver mdr.

Begravelseskassen.dk kan afvise dit akutte køb som følge af trykfejl ved bestillingen, leverings- og transportproblemer og lignende situationer, der ikke muliggør en opfyldelse af din akutte bestilling. Afvisning af bestillinger vil ske hurtigst muligt.

 

  • 6. Dine forpligtelser

Det er dit ansvar at give meddelelse til Begravelseskassen.dk, hvis der sker ændringer i personlige eller civile forhold, eller hvis der på anden vis opstår situationer, der forhindrer en fortsættelse af et abonnement.

Der er på hjemmesiden www.begravelseskassen.dk et afsnit for medlemmer, og du kan efter indmeldelse logge ind på din egen side. Herinde skal du altid sørge for at dine data er ajour, og det er dit ansvar at alt er udfyldt efter dine ønsker.

Begravelseshjælp i en hver form tilfalder Begravelseskassen, og det er dit ansvar, og dine efterladtes, at Begravelseskassen får de nødvendige papirer til hjemsøgning af begravelseshjælp.

 

  • 7. Ændring af oplysninger

På hjemmesiden skal du altid sørge for at holde dine oplysninger ajour. Det er dit ansvar.

Du kan godt ringe eller skrive ind til Begravelseskassen, det koster 500,- pr. gang vi skal ind og ændre i dine data. Hvis du er nødsaget til dette, anbefaler vi at du får ændret alle tingene samtidig, så vi ikke skal ind og ændre igen i nær fremtid. Ved denne type ændringer, vil vi sammen gennemgå de ting der er tastet på din egen side, så du kan høre hvad du har sagt ja til, og hvad der skal ændres.

 

  • 8. Reklamationsret

Reklamationen skal være berettiget, og afhjælpninger må ikke medføre uforholdsmæssige omkostninger for os. Reklamationer skal ske til Begravelseskassen.dk´s kundeservice på info@begravelseskassen.dk

 

  • 9. Fortrydelsesret/Opsigelse af medlemskab

Du har fuld fortrydelsesret jf. gældende Dansk lov. Opsigelse af medlemskabet sker ved at sende en email til info@begravelseskassen.dk med angivelse af navn, adresse samt medlemsnummer. Det er ikke muligt at få refunderet tidligere indbetalte beløb.

 

  • 10. Levering

Forhåbentlig er leveringen ikke lige for døren, men den dag vi skal aktivere dig som kunde, så foregår det på helt traditionel vis.

I ringer ind til os og gør opmærksom på dødsfaldet, herefter tager bedemanden over som en helt normal bedemand ville gøre det.

I får leveret en begravelse, en bisættelse eller en askespredning efter de retningslinjer du kan se og sikkert har læst under vores side (SE LINK HER).

Hvis du holder dig indenfor rammerne prismæssigt, så modtager du ingen yderligere faktura. Hvis I vælger til, køber større eller flere blomster så vil I modtage en faktura på de ekstra køb.

 

  • 11. Vores kommunikation

Ved accept af disse handelsbetingelser accepterer du samtidig, at Begravelseskassen.dk må tage kontakt til dig pr. e-mail, sms og via telefon i det omfang, det er nødvendigt for at kunne servicere dig optimalt i forhold til din forespørgsel, samt for at holde dig ajour om nyheder vedrørende Begravelseskassen.

 

  • 12. Ophavsret

Denne hjemmeside og alt dens indhold er ejet og drevet af Begravelseskassen af 2016 ApS – en virksomhed, der er underlagt dansk lovgivning, og som har sit hovedkontor i Charlottenlund.

 

  • 13. Brugen af materialer

Du må ikke kopiere, reproducere, transmittere eller på anden vis distribuere indholdet af denne hjemmeside til offentlig eller kommercielt brug uden forudgående tilladelse fra Begravelseskassen.dk.

 

  • 14. Yderligere betingelser

Begravelseskassen forbeholder sig ret til på ethvert tidspunkt at ændre, forandre eller opdatere disse handelsbetingelser, og du er indforstået med at være omfattet af sådanne ændringer, forandringer eller opdateringer.

Ved brug af denne hjemmeside kræves der respekt for portalens samarbejdspartnere. Useriøs brug af https://begravelseskassen.dk vil resultere i sletning af profil, IP lås og evt. politianmeldelse.

Firmanavn: Begravelseskassen af 2016 ApS

Adresse: Dådyrvænget 602, 2980 Kokkedal

Telefon: 71 99 11 88

E-mail: info@begravelseskassen.dk

CVR nummer: 38 07 56 83

Alle rettigheder forbeholdes Begravelseskassen ApS